Thesis CTI

Thesis CTI

Απεριόριστες τηλεφωνικές δυνατότητες μέσω του Thesis

Θέλετε να κερδίσετε χρόνο αποφεύγοντας περιττές και ενδεχόμενα λανθασμένες τηλεφωνικές κλήσεις; Θέλετε όταν σας καλούν στο τηλέφωνο όχι μόνο να …ανακαλύπτετε άμεσα τον καλούντα αλλά να «έρχονται» τα πλήρη στοιχεία του στην οθόνη. Θέλετε να διατηρείτε πλήρη και απολύτως αξιοποιήσιμο τηλεφωνικό κατάλογο με όλους τους συνεργάτες και τους πελάτες, με μία μόνο εισαγωγή; Τότε ζητάτε το Thesis CTI.

Το Thesis CTI είναι ένα σύνολο πολύ σημαντικών ευκολιών που ενοποιούν το πληροφοριακό σύστημα Thesis με IP τηλεφωνικά κέντρα. Με τον τρόπο αυτό αποφεύγεται -σε επίπεδο υποδομών- κάθε επένδυση σε πρόσθετο εσωτερικό τηλεφωνικό δίκτυο (αφού αξιοποιείται το τοπικό σας δίκτυο LAN), ενώ σε επίπεδο λειτουργιών αποθηκεύει κάθε εισερχόμενη και εξερχόμενη κλήση. Ακολούθως σε συνεργασία με το Thesis BI ή/και το Thesis eBI, ενημερώνεται αυτόματα και on line, πληθώρα δεικτών (KPIs) σχετικών με την χρήση, διάρκεια, μέση απασχόληση κλπ των τηλεφωνικών κλήσεων κάθε χρήστη μέσα στην επιχείρηση.

Το Thesis CTI αποτελεί πλήρες, ενιαίο και ολοκληρωμένο καταγραφικό εργαλείο των τηλεφωνικών κλήσεων μέσα από το κοινό interface των προγραμμάτων Thesis. ΟΛΑ αντιμετωπίζονται μέσα από το ίδιο λογισμικό κι αποφεύγεται πλήθος προγραμμάτων, εγκαταστάσεων, εκπαιδεύσεων, υποστήριξης κλπ. Λειτουργικό τμήμα της σουίτας εφαρμογών Thesis, μεγιστοποιεί την αξιοποίηση όλων των υποσυστημάτων της με προφανή οφέλη, ειδικά σε επιχειρήσεις με μεγάλη ποσότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας (τηλεπωλήσεις, collection, κλπ). Ενδεικτικό παράδειγμα πρακτικής αξιοποίησης του, είναι οι περιπτώσεις όπου η παρεχόμενη τηλεφωνική υποστήριξη ενός πελάτη υπερβαίνει μια προκαθορισμένη διάρκεια σε ημερήσια, εβδομαδιαία, ή μηνιαία βάση και για το λόγο αυτό επιθυμούμε να «στήσουμε» μηχανισμούς αυτόματης ειδοποίησης (alert).

Το Thesis CTI εξασφαλίζει κεντρική διαχείριση και έλεγχο, οδηγώντας μείωση του κόστους λειτουργίας, αύξηση της αποτελεσματικότητας και της ανταγωνιστικότητας. Το Thesis CTI προϋποθέτει για τη λειτουργία του τηλεφωνικά κέντρα τεχνολογίας IP. Ήδη «συνεργάζεται» απολύτως αρμονικά με IP τηλεφωνικά κέντρα τεχνολογίας Cisco, Asterisk, TAPI drivers κλπ.

2024-09-11T09:33:33+03:00
Go to Top