Thesis
Collection

Collection300x200

Η CGSoft προσφέρει κατά παραγγελία εφαρμογές ακολουθώντας δοκιμασμένη μεθοδολογία, εφαρμόζοντας τις αρχές του ποιοτικού ελέγχου σε όλα τα στάδια, και διασφαλίζοντας το αποτέλεσμα. Καταγραφή τρέχουσας κατάστασης (as is). Αξιολόγηση, επιχειρηματικός επανασχεδιασμός (Business reengineering). Πρόταση υλοποίησης πληροφοριακών συστημάτων. Business Consulting. Σχεδιασμός πληροφοριακού συστήματος. Ανάπτυξη των απαραίτητων εφαρμογών. Ποιοτικός έλεγχος. Εγκατάσταση. Εκπαίδευση στελεχών και τελικών χρηστών. Υποστήριξη έναρξης λειτουργίας. Υπηρεσίες διαχείρισης έργου.

Η εφαρμογή Thesis Collection αποτελείται από δύο βασικά υποσυστήματα και ένα ξεχωριστό υποσύστημα για τις πληροφοριακές εκτυπώσεις του συστήματος. Βασικά υποσυστήματα είναι τα εξής:

Απαιτήσεις σε πελάτες τραπεζών: Καταχωρούνται τα στοιχεία των οφειλετών καθώς και οι εγγυητές και τα πρόσθετα μέλη των υποθέσεων. Επίσης καταχωρούνται τα στοιχεία των φυσικών προσώπων που σχετίζονται άμεσα με κάθε οφειλέτη (πχ συγγενικά πρόσωπα), αλλά όχι με τη συγκεκριμένη υπόθεση. Κάθε φάκελος παίρνει αυτόματη αρίθμηση από το σύστημα. Ο χρήστης καταχωρεί τα βασικά στοιχεία του φακέλου (στοιχεία οφειλέτη, τράπεζας, προϊόντος). Για κάθε φάκελο ορίζεται ο βασικός χειριστής αλλά μπορούν να καταχωρηθούν μέχρι δύο επιπλέον χειριστές.

Εφόσον υπάρχουν οικονομικές πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο προϊόν (πχ τρέχον κεφάλαιο, τόκοι κεφαλαίου, πλήθος δόσεων, έξοδα), μπορούν να καταχωρηθούν με το άνοιγμα του φακέλου ή να συμπληρωθούν εκ των υστέρων. Από αυτό το σημείο οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να καταχωρούν ενέργειες σχετικά με το φάκελο καθώς και το αντίστοιχο αποτέλεσμα κάθε ενέργειας. Το σύστημα ενημερώνεται αυτόματα με την ώρα και τη μέρα καταχώρησης. Επιπλέον μπορούν να καταχωρηθούν σημειώσεις (memo) με μορφή ελεύθερου κειμένου καθώς και υπενθυμίσεις για επόμενες ενέργειες. Από τη στιγμή που καταχωρηθεί δικαστική ενέργεια, η υπόθεση χαρακτηρίζεται αυτόματα από το σύστημα σε «δικαστική κατάσταση». Τέλος, το πρόγραμμα καλύπτει την καθημερινή και αμφίδρομη ενημέρωση μέσω ASCII αρχείων, μεταξύ των συστημάτων Τράπεζας και Γραφείου, σύμφωνα με προδιαγραφές που ορίζει κάθε τράπεζα.

Απαιτήσεις σε πελάτες ασφαλιστικών εταιρειών, ιδιωτικών επιχειρήσεων: Καταχωρούνται οι ασφαλιστικές εταιρίες (πελάτες του Γραφείου) καθώς και τα στοιχεία των ασφαλισμένων σε αυτές εταιριών. Για κάθε εταιρία (ασφαλιστική ή ασφαλισμένη) μπορούν να καταχωρηθούν στοιχεία επικοινωνίας επαφών (φυσικών προσώπων) προκειμένου να διευκολύνονται οι συναλλαγές μαζί τους.
Για κάθε οφειλέτη μπορούν να καταχωρηθούν στοιχεία επικοινωνίας επαφών (φυσικών προσώπων). Σε ότι αφορά τους φακέλους ισχύουν τα ίδια όπως και στις «Απαιτήσεις σε πελάτες τραπεζών» με τη μόνη διαφορά ότι δεν υπάρχει αυτοματοποίηση στις καταχωρήσεις νέων φακέλων και ενεργειών μέσω αποστολής ASCII αρχείων. Επίσης καταχωρούνται οι κινήσεις αποπληρωμής του ποσού οφειλής και το πρόγραμμα υπολογίζει αυτόματα το τρέχον υπόλοιπο με βάση τις πληρωμές που έχουν γίνει. Τέλος καταχωρούνται σχόλια, υπενθυμίσεις ή ενέργειες που πρέπει να γίνουν στο μέλλον και αφορούν συγκεκριμένη υπόθεση.

2021-10-19T14:58:17+03:00
Go to Top